sayang sayang saya :')

Sunday, December 4, 2011

membebel pftttt

assalamualaikum dan salam sejahteraaaa lah semua!

di pagi yang hening ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut 10 Muharram kepada kaum muslimin dan muslimat.esok jangan lupa puase sunat okay? lelaki hensem mesti puasa esok. perempuan yang comel pun sama. hihi

phewww sebenarnya niat asal nak mencarut sebab takleh tido. nasib baik tak sempat mencarut kan. dah 2 jam peram mata suruh tido tapi sekarang ce tengok jam, ce tengok! dah 4:25 am tapi saya belum tidur. doa tidor? ade dekat 18 kali baca.

grrr apalah salahku apalah dosakuu.. mata tolong jangan seksa saya sebegini rupa pehlishh. ke sebab saya minum kacip patimah petang tadi ni? hamboi over takkan la efek dia sampai ke tengah malam? ngade ngade okay.

nak buat RPH macam tak semangat. bila time semangat, selalu je internet mensiput. macam ni ke nak jadi pelajar gemilang? haa macam ni ke? macam ni ke? ahh ni yang aku rasa nak telan orang ni! tetiba emosi. gila dah budak ni =='

baiklah berhenti merapu sekarang. nak skodeng blog orang lain kejap.

p/s: saya dengar cerita Alex Turner dah berpisah dengan Alexa Chung. owh Alex. adakah ini petanda bahawa awak jodoh saya? kahkah