sayang sayang saya :')

Thursday, June 23, 2011

Aziz Hazmi dan pesanan pesanan penting.


aziz hazmi : yes, she caught my eye.

sarah hani : yes, he caught my eye.

sebenarnya aku tengah godek godek blogspot dan wordpress encik aziz hazmi, AH for short. sedap kot. macam makan kepsi. dia banyak menulis tentang life dia. eh bukan setakat menulis okayyy! dia buat vidiyo. dan dia adalah vlogger+blogger! bukan setakat tentang diri sendiri je, tentang mama dia yang sedang sakit kat rumah sakit. tentang hanis zalikha. and yang paling latest, tentang fatin liyana. ouh how noob i am. dah lama kot yang tentang fatin liyana ni. tapi apakan daya. aku kan noob. selalu jadi yang last untuk tahu isu apa-apa (melainkan gossip semasa dan kisah cinta bersama BFF saya). haha *kesian

AH ni sweet gila okay! nama panjang dia agak la panjang, Tengku Hazmi Taqiuddin Bin Tengku Ab Aziz. ah aku nak cari calon laki ada tengku tengku jugak la sebab nak bagi nama anak aku macam ni. tapi tak boleh la kalau AH jadi laki aku. eh, what the @#$^&!**!?

dalam banyak banyak entry dia yang dekat blogspot tuh, saya paling cinta entry ni UNTUNGLAH KALAU SAYA ADALAH LELAKI PILIHAN WANITA. comel je ko ni menulis kan AH? :')

ah tetiba rasa macam nak buat entry ciri ciri lelaki hot part 2. sebab AH comel sesangat. hahaha

jadi untuk noob noob yang noober than me (haha), yang belum kenal or pernah dengar tentang AH ni, marilah berkenalan dengan dia. dia tak sombong langsung, very humble. ouh dan dia hensem,tahu? *gatal miang* tak caya try la komen2 kat status fan page dia. okaylah aku nak sambung kerja kerja peng-godek-an kat blog dia ni. ni aku bagi link untuk korang ber-godek bersama sama.

blogspot dia : http://azizhazmipage.blogspot.com

wordpress dia : http://burgerdua.wordpress.com

FB fan page dia : http://www.facebook.com/azizhazmipages

p/s: bila kita tertekan dengan life kita, or kerja kita, or hidup kita, adalah sangat tidak patut untuk kita lepaskan beban atau tekanan kita terhadap orang lain terutamanya orang yang disayangi dan menyayangi kita. tak comel perangai macam tu.

p/s 2: saya gembira dan terharu dan lega bila ada blogger membalas email saya dan menjawab segala pertanyaan saya tersebut. terima kaseyy encik A.E.N! :')