sayang sayang saya :')

Thursday, December 9, 2010

udara petang di Terengganu saya :)

petang tadi aku dan family pergi makan angin petang kat Marang.tak tahu la ape nama tempat tu.. macam taman rekreasi macam tu la..saje je nak share gambar ni..tengok jangan sampai muntah yer.layannnnnn~


ni ha tempat dia.cool seh.kalau bawak kamera mahal ni mau aku posing konon-konon buat photoshoot la.haha



cubaan menyelamkan budak ke dalam air.ibu bapa dan anak-anak dilarang keras mencuba aksi ini.cuba di tepian sungai takpe.hehe



gambar muka perasan cute harus ada! ngeee~ jangan terjeluak.



encik bapak,puan ibu dan anak bongsu mereka!



senyum mahal paling susah nak dapat ketika bergambar!



acara tak boleh tinggal~ kejar kejar dan penyek perut kucing taman



i hadiahkan u all adik i si mek bunga raya.dia gedik macam kakak dia jugak.haha


sekian sahaja entry bergambar dari saya,cik Sarah Honey

p/s: malam ni saya rasa sunyi dan agak kurang kasih sayang.
kasihan betul sama saya.*sigh*