sayang sayang saya :')

Thursday, December 16, 2010

Suai kenal blogger Bersama Encik Ben Ashaari


assalamualaikum..
ni first time aku nak join aktiviti yang Encik Ben anjurkan ni.
teruja plus plus
nervous tak bersebab pun plus plus jugak!

siapa tak kenal Encik Ben?Blogger otai dan rajin kot!

okay kita strettt to da soalan dan task nya yer?

1. Letak header blog BEN ASHAARI
~DONE

2. Bila mula buat blog ?
~tahun 2009.tapi 2009 tu buat saja-saja,sekadar suka-suka.tahun 2010 baru mula post entry bagai-bagai..hehe

3. Jumlah follower sekarang ini ..
~144 orang followers yang amat amat amat saya sayangi.malunya nak bagitau dunia sebab terlampau sikit kalau nak banding dengan bloggers lain.

4. Berapa trafik harian ?
~100 plus plus

5. Sehari brapa entri ?
~3 hingga 6 mengikut kelapangan dan idea yang singgah dalam minda

6. Berikan satu blog yang best korang suka baca ..
~saya paling suka BELOG HANIS ZALIKHA

mari-mari readers saya,kita pakat join usaha murni ENCIK BEN disamping menambahkan lagi ramai kawan-kawan maya.