sayang sayang saya :')

Tuesday, December 7, 2010

SKUAD BESI BUROK MALAYSIA



hello! sarah datang lagi.
baru setel hutang subuh dengan Tuhan saya.

malam tadi seorang artis facebook tag kan saya video beliau muncul dalam Astro.saya tak pasti lah pulak channel berapa.

okay jom saya share beberapa fakta yang saya tau tentang beliau ni.

nama beliau adalah seperti yang tertera dalam facebook.
beliau ada banyak nama samaran.
beliau adalah seorang yang saya kira otai lah kot dalam scene VESPA ni.

menurut beliau dalam video ni,beliau memiliki 20 bijik jentera klasik dalam simpanan termasuklah yang hidup dan kurang hidup.
menurut beliau lagi,jentera-jentera tersebut blablabla..korang sila tengok sampai habis lah erk.penat je aku carik dalam YOUTUBE nih!

kepada sesiapa yang nak berkenalan lebih lanjut dengan beliau ni,bolehlah menghubungi beliau di laman sesawang seperti yang tertera di bawah ini.

artis saya-rasa-saya-korea;
NASHARYZAL NAZLAN

ataupun boleh klik LIKE di fanpage beliau;
ENCIK SENYUMAN MANJA MENGGODA

beliau dan konco-konco juga boleh ditemui di sini;
SKUAD BESI BUROK


p/s: tak payah susah-susah terima kaseh la.sebab saya ikhlas.haha