sayang sayang saya :')

Sunday, December 5, 2010

hibernasi di terengganu

saya dah sampai kuala terengganu! yayyy3!
huhu...
hari ni tido je manjang.gila ah.tambah lak dengan cuaca yang mendung kelabu kat terengganu ni.dengan hujan yang tak henti-henti,perghh!
memang sedap gila ah berhibernasi dalam selimut bersama bantal busuk tersayang.

then adik aku, si ALIA kejutkan aku bangun tidur.katanya umi call suruh bersiap cepat sebab nak pergi celebrate birthday baba hari ni.yeaghhhh! cake cake cake! haha

owh ye.saya balik kampung kali ni agak kebosanan lah kot.sebab diha my BFF takde kat kampung.beliau dah daftar masuk polisas dah minggu lepas.ain pulak dah start latihan industri kat kedah.tapi dengar-dengar diha cakap nak balik hujung minggu ni.hoyeah!

malas dah nak tulis.haha
till then.muah3