sayang sayang saya :')

Monday, November 22, 2010

tips menduduki peperiksaan

salam semua!
salam untuk readers,untuk followers.
esok aku dah nak final exam
so doakan yang terbaik untuk aku yer?
umi,baba,abah,wish me luck!

kat sini aku nak share some tips yang baba bagi kat aku.

usaha tawakal dan doa sudah menjadi kewajipan.

ini sebagai tambahan.

"bila idea susah nak datang time jawab exam,bayang muka mak dan ayah,Insyaallah idea datang mencurah-curah"

lagi satu,

"bayangkan kita berada di hadapan Makam Rasulullah,kita berdoa dengan bersungguh-sungguh,semoga kita beroleh syafaat daripada baginda,Insyaallah.."

p/s 1: agak jarang meng-update.harap maaf.

p/s 2: segala percakapan dan ayat yang kurang menyenangkan,samada secara langsung atau tak,harap dimaafkan.

sekian dari saya,budak besar yang nak exam.

(UMI,BABA! takotttttttt)