sayang sayang saya :')

Friday, November 19, 2010

pesanan untuk kamu

tengah tunggu umi dan adik2 sampai,dari kampung kat pasir puteh.
semoga mereka tiba ngan selamat..
selamat juga dalam perjalanan..

sekarang.tengah takde kredit.so sorry kepada yang text aku by now.
nak kuar topup,hujan lebat lak.

sorry kepada yang call aku tapi aku ignore sejak semalam.
kau kan dah ada kawan-kawan ko.
pergi a ko ber-futsal dan men-dota-kan diri ko dengan dorang.
perlu ke ko cari aku bila ko bosan?
perlu ke aku layan ko yang takde time aku perlukan ko?
ko ignore aku kan?
amik a ko nak sangat.
dahlah.tak payah call aku lagi dah.
aku taknak angkat.
yes,saje nak wat sombong.
rasakan.
aku saje taknak angkat sebab dah nak terjeluak asyik dengar sorry ko tuh.
sebab sorry ko cuma di mulut dan mesej je.
hati kosong dan kering sekering baju kat jemuran time cuaca panas terik.