sayang sayang saya :')

Monday, October 4, 2010

perut-salurnafas-poket


untuk syawal kali ini,aku agak terkilan.
xdapat ke masjid untuk sembahyang raya
xdapat duit raya yg banyak.
dan dan dan
dan xjumpe sate+kuah kacang+nasik himpit yg sedap.
ada jumpe tp tak umphhh!
harini,perut aku masih boleh berpuas hati bila jumpe dengan
lemang+rendang ayam kat jmuan raya UPSI.
tahniah buat perutku yg tersayang

ini cerita saluran pernafasan.
i had a very bad cough almost for a week.
since Ubat Batuk Cap Ibu dan Anak xberkesan LANGSUNG,
aku stop makan ubat tuh.
lama-lama,bad cough bertukar jadi serangan asthma.
dan tiap2 pagi sebelum bangkit dari katil,aku cium dan sedut si Asthalin.
sebelum tidur,cium dan sedut lagi si Asthalin.
balik kelas,cium dan cium lagi!
adoyaii...bila mau okay aku punya penyakit nih?

kelas tadi grup aku present.tajuk Akta Pendidikan 1996.
abis je kelas,trus pergi print.
okay, poket ku sayang semakin kering.
tahniah sarah.

ape-ape pun,ucapkanlah alhamdulillah sebab hari ni,
4 haribulan 10,
aku masih hidup untuk bernafas wlpun tak sesempurna mana,
dan aku masih tidak kebulur.