sayang sayang saya :')

Friday, October 29, 2010

KHAR.terengganu.


malam ini,roomate aku nak tinggal aku dah.dia nak balik kampong dia kat kelate sane.tinggal la aku terkontang-kanting dalam bilik ni sorang2..
nasib baik ada kak naemah-hebat.huhu
tak tahu la nak bikin apa malam nih kat KHAR ni.
dahla seram siot duk sorang2.
dan jugak bosan sbb tak tau nak menyembang dan gossip dengan sape.
student sini ramai gak yang xbalik beraya.
especially rakyat-rakyat dari sabah dan sarawak sana.
student melayu pun ramai yang stay sini,beraya kat sini.
diorang cakap 'alah,raya haji je.tak meriah pun kat kampung sane.'
hebat sungguh mereka.langsung tak homesick.syabas!

okay.ini agenda aku untuk beberapa hari sebelum balik ni.
1.potong kuku.DONE
2.kumpul segala nota.IN PROGRESS
3.tidur right after semayang isyak dan bangun around jam4.macam biasa.(rutin aku semenjak 2 menjak nih)
4.mendobi segala pakaian.
5.study hard study smart. (i try yer buat yang ni?hoho)
6.berkemas untuk pulang ke tanahair.DONE

yang tuh je kot.then bila dalam bas,berangan-angan tinggi melangit.dan berdoa supaya aku tak rasa nak terkencing bila tayar bas mula berputar.
(owh plis lah,aku taknak dah tahan kecing dari Tanjung Malim ke Kuantan mcm arituh!)