sayang sayang saya :')

Sunday, October 3, 2010

kawan.sahabat.teman.BFF.

merujuk perkara di atas, (cehh)

sekarang hidop sosial aku di tempat baru xbrape enak.
kawan-kawan baru xbegitu menyelerakan aku.
maksud aku disini,mereka xbgitu mnarik minat aku.
tiada hubungan jiwa yang boleh aku endahkan.
chemistry tuh langsung xwujud.
untuk bersama-sama ke kelas,boleh takde masalah.
untuk lepaking makan2 bersama,no hal.
untuk share masalah jiwe.masalah dgn keluarga,tidak sama sekali.
masalah dengan encik boipren,oh nehi babuji.
masalah berkaitan study,boleh lagi..

jadi,tiada hubungan hati yg erat yg boleh aku rasa setakat ni.
kawan tuh ramai,tapi sahabat,teman dan BFF tiada kujumpa disini.
takpe.sebenarnya aku xingin mencari.
kerana yg aku dah ada setakat ni pown dah cukup.
xlarat okay nak lay
sorry jika mguris hati.

BFF aku tetap mereka ini
umi,baba.
adik2 penghibor hati.
encik bear.
diha n ain.