sayang sayang saya :')

Saturday, September 11, 2010

ilmu hitam dan dot dot dot


kenapa zaman skrg masih wujud orang2 bodoh yg percaya dan mengamalkan lagi ilmu hitam?
ilmu nk tundukkn husband,ilmu nak porak perandakan org,mcm2 lagi lah
untuk ape?
untuk kpuasan diri?
so that dia leh dapat segala apa yg dia nak?
untuk putuskan or rosakkn hubungan antara adik bradik sseorang?
sebab dia dengki?iri hati?
busuk punya orang lol..
sampai bile?sampai bile korang2 yang buat kerja tkutuk tuh nak sedar?
tapi aku rasa golongn yg macam nih xkan sedar smpai kiamat kot!
takpe..ko tanggung lah sendiri
dosa ko dgn tuhan ko leh mntak tlg ampunkan..
dosa ko yg dah buat ramai org tguris hati dia ko tanggung smpai kiamat yer..

tapi kan.ko memang hebat lah! syabas!
depan orang ko tunjuk baik punya...sampaikan takde sape pown yg nampak ko punye buruk
sampai bnda buruk yg penah ko wt dolu-dolu pown orang da mcm lupe da..
hebat hebat..ko mmg yg paling hebat lah!
tapi aku heran jugak.xkan org sekeliling ko buta bebenor erk?
sampaikn xnmpk walau sekecil kuman pown lakonan ko tuh.
ntahlaa..

tapi aku frust.ilmu hitam dah menjarakkan aku dgn sambadi yg aku syg,percaya,dan sambadi yg dia ckp dia syg aku lebih.

okay ini cuma pendapat aku..
harap dia berubahlah ..(moga-moga)
so reader yg ada nk bagi pendapat bout this black magic things,silakan..

segala yang berlaku,ALLAH SWT je yang tahu.wallahualam