sayang sayang saya :')

Saturday, August 28, 2010

weekend.. =)

pagi semalam ke KL.
this is my 1st time pegi sana without baba okay,huhu
aku ni dhla rabun,spek mata xnak pakai..
then mula la kalut je nk gi ane2..tapi aku wt sempoi je..
konon2 da reti la..haha
pagi tuh baba call,suh dtg hotel city villa.
aku xtaw pulak flight dia jadi sbb last nite dia ckp ada prob time nk book tiket tuh,
hang la apa la.
aku dgn muka mamai,cepat2 kejutkan hasni.
then call taxi,trus ke KTM tnjg malim..
pjalanan yg memenatkan..
kemudian jeng3...seronok weyh..haha
ptg tuh aku ngn hasni bpisah kejp.chewahh,..haha
aku berbuka ngn baba,dia ngn kwn dia..
syiok ow..
malamnye ke lowyat.ronda2 KL
dan berpeluh.pehh
ok la.xnk tulis byk..tgk gmbr je...gmbr pown xbape nk ada sbb byk dlm fon baba..


yg ni dlm tren.sempat ag posing uhh..haha


meet baba my PAPADOM!


no caption at all.haha


muka kriputt dah nk balik.huhu