sayang sayang saya :')

Saturday, June 19, 2010

berita gembira pada pertengahan tahun 2010



RM0.20 UPU:
900712065632
Tahniah! Anda berjaya ditawarkan program AT10 di UPSI.
Layari laman web berkaitan utk Surat Tawaran.


ni msg yang aku dapat pada 18 jun 2010
well..ni msg yang paling hebat pernah aku dapat sepanjang hidup aku.
cita2 dan angan2 aku selama ni dah tercapai!
sape xgembira weyh!
orang pertama yang tahu berita gembira nih ialah tokwan tokki makngah maksu dan kakteh
kebetolan aku ada kat kampong time tuh.
hepi xterkata..!
then baru lah aku inform umi baba dan abah.

lagi 2 minggu untuk aku berada d rumah sepuas-puasnya.
owh perak tunggu aku..haha

Tuhan, aku bersyukur ke hadratMu ya Allah..
kuatkan semangat aku.
tetapkanlah hati aku dengan perjuanganku yang seterusnya ini
arahkanlah hati aku pada ketaatan kepada-Mu
janganlah kau hampakan harapan ku,harapan kedua ibu bapaku.
Amin..