sayang sayang saya :')

Friday, June 25, 2010

aktiviti number 2.status: terlaksana.

makan-makan with BFF



1st of all aku nak ucapkan tanx sama cik ain aman.
sebab dah tolong aku setelkan segala urusan aku pada hari tersebut.
dan jugk tanx sebab berjaya menyusahkkan diri sendiri untuk tolong aku..
ulang alik jaoh2 sebab nak tlong aku setelkan sumer..perghh...u're da great fren lah..muah skali.haha

tanx untuk diha jugak.sebab setuju ngan plan jahat aku nak kasi ain blushing.hahahaha
hope u like that tiny and worthless pillow yer dalinkk!

8 a.m. to 3 p.m.

macam2 yang kami buat..
makangg kfc sebab lapor.konon2 nak mkn nasik kerabu.last2 brekpess jadi lunch.haha
then jalan tgh pntai yang panas giler.
bergambar pulak kat playground.
pastu teman aku beli sport shoes.
bak kata ain.arap2 aku power la pakai kasut tuh.hahaha
and the last chapter,bank in kan duit beg untuk mereka..
kan aku da cakap ain,senang je pown.lenkali boleh bank in duit untuk beg mak kau plak.hehe