sayang sayang saya :')

Thursday, May 20, 2010

ceritera yang lambat dicerita

2 ari yang lepas aku terhidap 2 kekusutan jiwa.
tiga sebenarnye.
pagi rabu aku ada interview pendidikan as aku lulus ujian medSi tempohari(alhamdulillah..)
pg slase tuh aku n daddy ke kelate amik sijil SPM sbb nak bawak g interview tuh la.
way back home,mummy call.
beliau dapat panggilan from nursery babysitter,kak farah
cakap soefya my dearest sister pengsan time main ngn kawan2 dia.
sawan kejap kot.due to demam panas.
aku n baba pown bergegas balik dri klate.
umi yang duk opis sampai dulu la sblom kitorg.
bawak g klinik.klinik suh g hosp besar KT.
dpt pengalaman baru~ naik ambulans wee woo wee woo..
way to hosp,nges dalam diam.
pssssssttt~ jgn bagitaw org,malu.haha
sumpah time tuh nervous gile.
adik ksygn aku tu wey!



ni muka nordina soefya time dalam ambulans n ari pertama dimasukkn ke dalam ward.
muka penat n dop rox

bila malam menjelma,sumer org kalut.
sape yg nk jaga soefya.
esok aku ada temuduga penting.
baba lak da penat drive dari klate.
umi lak baby hanan perlu disusukan.
so aku dengan penuh rase tanggungjawabnye offer diri untuk jaga soefya.
btw suhu soefya(coya for short) 39.2 deg celc.
dsbkn suhu coya naik smula,my mum xkonpiden aku leh jge coya.adehh..
brg sumer da pcking.
tkpela.last2 baba yang jaga coya.
n at nite,sempat la wat last preparation untuk interview besoknye..

after interview.stay kat hosp ngn coya.
suke la sgt dia.
aku bawak buku Story a Day,kertas A4 sikit n pensel,
xde la bosan sgt dia.



ni wajah nordina soefya sebelom leh discas dari hosp.
suda buleh senyum,tgk wonderpets dan gaduh ngn org.haha!

sekian.ilysm coya! muah!
cepat sehaqt,jgn sakit2 lagi.